În atenția persoanelor adulte cu handicap care solicită drepturi – Actele necesare

Drepturi bănești restante cuvenite persoanei cu handicap decedată

  • Cerere tip;
  • Certificat de deces, 1 ex. (xerocopie);
  • C.I./.B.I. solicitant (xerocopie);
    • reprezentant legal sau aparținător, dupa caz;
    • soț/soție/copil/părinte/moștenitor.
  • Acte doveditoare privind calitatea/gradul de rudenie, după caz:
    • certificat de naștere și/sau certificat de căsătorie (xerocopie);
    • declarația solicitantului sub semnatură privată, cu privire la existența sau nu a altor moștenitori legali: soț supravietuitor, copil, părinte, eventual certificat de deces (xerocopie), și/sau
    • declarația unui aparținător  sau moștenitor legal sub semnatură privată, cu privire la renunțarea la prestațiile sociale cuvenite persoanei cu handicap decedate în favoarea solicitantului ce întrunește condițiile legale pentru a beneficia de aceste drepturi bănești;
    • declarațiile se completează conform modelelor de Anexe prevăzute la cererea tip
    • certificat de moștenitor/testament.

Drepturi bănești restante cuvenite persoanei cu handicap decedată care nu a ridicat drepturile din diverse motive

  • Cerere tip;
  • C.I./B.I. solicitant (aparținător/curator/reprezentant legal etc.);
  • Certificat de încadrare într-un grad de handicap.
  • cererea depusă fără toate actele doveditoare nu va putea fi soluționată
  • Cererea însoțită de actele doveditoare se depune la Ghișeul de relații cu publicul din cadrul A.J.P.I.S. Timiș sau online

Pentru descărcat și tipărit, puteți folosi fie formularul în format pdf. fie în format jpg (imagine).

Acte necesare pentru acordarea indemnizației lunare/buget personal complementar lunar – persoane adulte cu handicap